کلیپ۱۴و۱۵و۱۶

اینم  ۳ کلیپ باحال دیگه یکیش کلیپ دخترای پارکور کار اصفهانه..........دانلود کنید خیلی باحاله. 

 

 

برای دانلو رو اسم کلیک کنید. 

 

 

کلیپ با اسلوموشن 

 

 

Special girls

 

 

کلیپ مال روسیه 

 

 

نظر یادتون نره.

نظرات 3 + ارسال نظر
صابر سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام رضا جون
من رو دانلود میزنم گزینه save نمیاد
چرا؟

سلام
نمدونم دوباره اپش میکنم.

صاب چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

رضا جون
درست شد
دانلود کردم ولی هر ۳تاشو دیده بودم
بازم ممنون
موفق باشی

سلام
ممنون که نظر دادی صابر جون سعی میکنم جدید تر بزارم.

سینا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.parkourf8.blogfa.com

سلام وخسته نباشید کلیپ جدید گروه مارو دانلود کنید ممنون فدک پارکور

سلام
باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد