کلیپ۱۷و۱۸

سلام به همه پارکور کارای عزیز دوستان جون خودتون وقتی که ناراحتیت یا عصبانی یاخسته هستید یا هر جوری که حواستون پرته تمرین نکنید به نفع خودتونه من به این حرف اعتقاد نداشتم ولی سرانجام یه بلای سرم اومد اون سرش ناپیدا.خلاصه مواظب خودتون باشید.


یه کلیپ از حوادث پارکور براتون گذاشتم یه کلیپم مال پارکور و فوتباله خیلی با حاله حتما دانلود کنید پشیمون میشید اگه نکنید.

 نظر یادتون نره.




پارکوره یا فوتبال





حوادث مواظب باش



نظر بدین.

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام رضا خان
داداش اول از همه برات ارزوی سلامتی میکنم
ایشالا زودتر خوب میشی

بابت کلیپ ها ممنون
اون کلیپ فوتبال خیلی باهاال بود

موفق باشی

سلام صابر جون
ممنون.خدا کنه زودتر خوب بشم.بدون پارکور نمیشه زندگی کرد.
بازم ممنون

رضا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.d0r0dpark0ur.blogfa.com

سلام ممنون منم شما رو لینک کردم.بازم سر بزنید بزودی کلیپ گروهمون رو میزارم حتما نگاه کن نظر بده.موفق باشید بای.

سلام
باشه حتما میام.منتظر کلیپتونم هستم ممنون که سر زدین.

حسین چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ


اتحاد ثمره قدرت است

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت دوست پارکوریست خودم.
من مدیر سایت دلتا پارکور هستم و از سایت شما خوشم آمده است.
اگر شما صلاح می دانید می خواستم با شما تبادل لینک کنم.
شما ابتدا به سایت من بیایید در صورتی که مرا قابل دانستید ابتدا آدرس سایت من را لینک نمایید سپس به وسیله ایمیل یا گذاشتم نظر داخل سایت من را با خبر کنید و نامی که می خواهید شما را لینک کنم را در آنجا درج نمایید.

عنوان سایت : دلتا پارکور
آدرس : http://www.d-p.vcp.ir
ایمیل : deltaparkour@yahoo.com

با تشکر مدیریت سایت

سلام خسته نباشید.

چشم من لینکتون کردم موفق باشید.

پژمان یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام خدمت دوستای عزیزم. خسته نباشید . سال نو مبارک . بچه ها قسمت دوم تور پارکور ایران ( تبریز ) رو آپلود کردم . وقت کردید یه سری بزنید و دانلودش کنید
پژمان از گروه پارکور هاس

http://www.haas.blogsky.com/1390/01/14/post-29/

سلام اقا پژمان چشم حتما دنلود میکنم.ممنون که خبر دادین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد