خودتو غیرتت

تشکر میکنم از دوسته خوبم wolfکه خبر داد.


سلام به همه

 

فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگه ای نکنند. اما لازمه که بدونید که در چند هفته پیش، تقریباً 150،0000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 75% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید  



رای بدین اینجا



هر کی رای داد اینجا نظر بده

مسابقه بین المللی آنلاین ویدیویی دوآزاد

urban free flowو Parkour City مفتخرند که مسابقه آنلاین FR World Series را با قالب مسابقاتی که تا کنون انجام شده اعلام کنند. فقط با این تفاوت که همه می توانند از کشور خود، و در زمین تمرین خود، در این مسابقه شرکت کنند. در چند سال گذشته ورزشکاران زیادی مایل بودند که در رویدادهای بزرگ (World Freerun Championship, Parcouring and Art of Motion) حضور داشته باشند ولی متوجه شده اند که وارد شدن به این حلقه و دیده شدن توسط سایرین، کاری غیر ممکن است. بنابراین، این رویداد پیش رو، نقش یک سکو برای نشان دادن خلاقیت و مهارت شما و مطرح کردن شما مستقل از این که در کجای دنیا زندگی می کنید یا چه قدر تجربه در این گونه رویدادها دارید، است.

چیزی که ما دنبالش می گردیم بسیار ساده است
۱-یک ویدیوی ۶۰ تا ۹۰ ثانیه ای شامل بازه کاملی از حرکات دوآزاد
۲- باید تمام ویدیو در محیط خارجی فیلم برداری شود. ویدیو هایی که در باشگاه گرفته شده باشند به هیچ وجه قبول نمی شوند.
۳- ویدیو باید بدون هیچ گونه ادیت و تغییری باشد. البته ما می دانیم که همه محیط تمرین ایده آل ندارند، بنابراین ما یک فرصت ادیت کردن می دهیم. این که ادیت کجا و کی باشد، کاملا به شما بستگی دارد و اگر دوست دارید دو مکان متفاوت را برای دویدن خود انتخاب کنید یا از یک محیط، دو برداشت متفاوت بگیرید، انتخاب خودتان هست.
۴- نحوه فیلم برداری ( این که دوربین در یک نقطه ثابت باشد یا در حرکت باشد) نیز انتخاب خودتان است. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که حرکات در هنگام اجرا، باید کاملا واضح و مشخص باشد.
۵- شما می توانید هر موزیکی که دوست دارید را روی ویدیو خود بگذارید یا اصلا موزیک استفاده نکنید.انتخاب کردن یا نکردن موزیک نیز کاملا به خودتان بستگی دارد.
۶- ویدیو خود را با این اسم در یوتیوب آپلود کنید
FR World Series – Your Name – Your Country
مانند
FR World Series – JOE – USA
۷- لینک ویدیو یوتیوب خود را به FR@urbanfreeflow.com بفرستید.
۸- تمام ویدیوها برای مرحله ارزیابی باید حتما تا قبل از چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (1st June 2011) ارسال شوند.

داوری
تمام ویدیوهای ارسال شده توسط یک گروه ۱۰ نفره از داوران بین المللی ( که اسامی آن ها اعلام خواهد شد) بررسی خواهند شد و به ۳۰ تا ۴۰ ویدیو برتر رای خواهند داد. این ویدیوها در Glyphmedia ( بزرگترین جامعه پارکور و دوآزاد یوتیوب در دنیا) قرار داده خواهند شد و اعضای آن به رای دادن (Like) به ویدیوها دعوت خواهند شد تا بهترین ۱۵ ویدیو که به مرحله پایانی راه پیدا می کنند را تعیین کنند. راه یافتگان به مرحله نهایی می بایست دومین ویدیو خود را در Glyphmedia قرار دهند تا کمیته داوران دوباره رای دهند و ۳ ویدیو برتر را انتخاب کنند.

معیارهای انتخاب
معیارها به چهار گروه تقسیم می شوند:
۱- سختی تکنیک: به معنی پیچیدگی تکنیک های اجرا شده است.
۲- اجرا: شامل شیوه حرکت، حالت و نحوه قرارگیری بدن، قرارگیری پاها و از همه مهم تر، فرودهای درست و سالم می باشد.
۳- خلاقیت: تنوع نکته کلیدی درباره هم حرکات انجام شده و هم موانع استفاده شده در مسیر دویدن شما می باشد.
۴- روان و سیال بودن: این که حرکات را چگونه به یکدیگر وصل می کنید. در حالی که ما حرکات پیچیده تکنیکی را در حین دویدن تشویق می کنیم، تاکید زیادی بر حفظ روان بودن حرکت داریم و این سیالیت فقط با پیوند دادن حرکات در حال دویدن به دست می آید.

امتیاز دهی
به هرکدام از چهار معیار گفته شده، ماکسیمم ۱۰ امتیاز داده می شود. در نتیجه هر دونده ماکسیمم ۴۰ امتیاز از هر داور خواهد گرفت. با در نظر گرفتن تمام داوران، امتیاز نهایی برای هر دونده می تواند ماکسیمم ۴۰۰ باشد. بعد از این که اعضای گروه یوتیوب به ۱۵ فینالیست از بین ۳۰ تا ۴۰ ویدیو آپلود شده رای دادند، ما امتیازهای شخصی داده شده به همراه نظر داوران را اعلام خواهیم کرد.

منتظر اخبار تکمیلی باشید... .

با تشکر از امیر حسین ایمانی (رها )برای ترجمه

http://www.urbanfreeflow.com/frworldseries

منبع:http://parkour.blogfa.com