گروه خودمون(crazy boys)3

سلام به همه پارکور کاران عزیز یه چند  تا عکس از گروه خودمون رو براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد.همه رو ببینید.

نظر یادتون نره.


از سمت راست معرفی میکنم سجاد"وسط خودم سمت چپ مجید پایین سمت راست سامان و رسول و سالار  چند تا از بچه ها هم نبودن




بقیه عکسا تو ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...

پارکور یا دو ازاد

سلام به همه .

این مطلبو واسه بچه های شهر خودمون گذاشتم که میگن چرا حرکات اکروبات کم میزنید ؟

فلسفه اصلی گروه ما روی حرکات پارکور ولی دو ازادم هم کار میکنیم دلیل اینکم به قول شماها اکروبات کم کار میکنیم اینه که بیشتر بچه ها تازه کارن دوم اینکه ما الان باشگاه نداریم.اینجا باید از همایت مسسِِولان شدیدا تشکر کنم.

چند روز پیش چندتا به قول خودشون کشتی گیر اومده بودن تو پارک روی مارو کم کنن خودشون و کسای که اونجا بودن دیدن که چجوری به قول خودشون با چندتا حرکت اکروبات خفشون کردم.


کشتی گیر جماعت باید با معرفت و مرد باشه نه.....


خلاصه تا فرهنگ پارکور تو ایران جا بیفته خیلی مونده.فعلا


نظر یادتون نره.

مجله شماره2 پارکور ایران

اینم مجله شماره 2 پارکور ایران بعد از این همه انتظار منتشر شد خیلی باحاله حتما دانلود کنید.

با تشکر فراوان از کسای که برای درست کردن این مجله تلاش کردن.


دانلود مجله


نظر یادتون نره.

مجله پارکور

سلام به همه پارکور کاران ایران امرو براتون مجله شماره15مجلهjampگذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره.نظر یادتون نره.


Download

کلیپ کوچولو

سلام به همه امروز یه کلیپ کوچولو از مجید یکی از بچه های گروه خودمونه براتون گذاشتم البت فیلم برداریش ماله خیلی وقت پیشه خودم تنبلی کردم دیر گذاشتمش.امیدوارم خوشتون بیاد.

واسه دانلود رو لینک زیر کلیک کنید.




کلیپ کوچول مجید



نظر یادتون نره.




عکس پارکور دخترونه




سلام خدمتته همه ببخشید که دیر به دیر اپ میکنم موقع امتحاناته و بعد امتحانات کنکوره خلاصه شرمنده.


ادامه عکسا تو ادامه مطلب حتما ببینید.


ادامه مطلب ...