گروه خودمون(crazy boys)3

سلام به همه پارکور کاران عزیز یه چند  تا عکس از گروه خودمون رو براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد.همه رو ببینید.

نظر یادتون نره.


از سمت راست معرفی میکنم سجاد"وسط خودم سمت چپ مجید پایین سمت راست سامان و رسول و سالار  چند تا از بچه ها هم نبودن




بقیه عکسا تو ادامه مطلب....






















بنا به دلایل تقسیم گروه به دو گروه.

تعدادی از عکس ها حذف شد.

نظر ندادی که؟

نظرات 11 + ارسال نظر
summer group شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.qorvehguys.ir

سلام داداشی
عکسات توپه توپه
رو دست نداری دیگه
دیدی اومدم پسرییم

سلام ممنون از نظرت

محمد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام بچها خسته نباشید امیدوارم تو این راه با موفقیت همیشگی رو به جلو برید فقط یه سوال داشتم میخواستم بدونم شما که پارکور کار میکنین با چجور کتانیهایی کار میکنین؟ من 1هفتس پارکور رو شروع کردم و برای اینکه کتانی مخصوصی برای پارکور در نظر بگیرم چیز خاصی مد نظرم نیست چند تا مدل کتانی خاص پارکور دیدم ولی تو ایران وجود ندارن میخواستم از شما که لااقل تجربه پارکور رو دارین از شما بپرسم چجور کتانی باید بگیرم یه خواهش دیگه هم داشتم لطفا اگه میشه یه طفی در حقم بکنین من یه سیدی اموزش مقدماتی پارکور میخوام شما ادرس سایتی یا جایی رو نمیشناسی که بتونم دانلود کنم ممنون از لطفتون عکساتونم خیلی قشنگن. بای

http://www.haas.blogsky.com/pages/needed-stuff/

سلام.واسه کفش برای پارکور والا کفشی بگیر که زیرش کلفت باشه دوم وسط پاش قوس داشته باشه زیرش نرم باشه حتما باید پرز داشته باشه که سر نخوره.و اگرم کپسول دار باشه دیگه حرف نداره.اگه به توضیح بیشتری نیاز داری به ادرس بالام که بهت دادم یه سر بزن.

واسه خرید اینترنتیم به این ادرس برو واسه شروع عالیه.
http://shop.iranget.com/pakour-learning/

اگرم وقت داشته باشی میتونی همین اموزشارو از اینترنت دانلود کنی.

ممنون از نظرت

صابر چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام داش رضا
کارتون حرف نداره
حالا این کلیپ چی شد؟
یه کلیپ انفرادی اگه شد بدی خوبه (البته اگه زانوت خوب شدااا )

سلام صابر جون.ممنون از نظرت.
چشم .
بابا هر بار میخوام کلیپو اماده کنم ی چیزی میشه چند روز پیش حتی چند تیکشو فیلم گرفتم ولی باز نشد...
ولی تا اخر این ماه حتما باید حاضرش کنم.

صابر جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.m-saber.blogfa.com

سلام.من هم پارکور کارمیکنم.شما که عکس گرفتین چرا کلیپ نمیسازین؟

سلام.والا بچه ها تا حالا وقت نداشتن دنبال کنکور اینا خودمم مصدومیت کوچیکی داشتم ولی الان خوبم به زودی کلیپم اماده میشه و میزارم برای دانلود.ممنون از نظرتون.

MeHdi Sd یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.taylor-jb.blogfa.com

رضا جون تو عکس خوش تیپ شدی.پارکور رو ادامه بده و هرکی بهت گفت نمی تونی پارکور رو یاد بگیری بهش بگو:
Never Say Never

ممنون مهدی جون.حتما.
بازم بیا.

مهدی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.mehdi-parkour.mihanblog.com

سلام تا جمعه سعی میکنم یه سر بیام

اومدی قبلش خبر بده.به گوشی خودم.

s.s.b شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://apcente.ir

slm shooma kojayi hastid?
ma grooh san street boys avalin groohe sanandajim rayise heyhate parkoure sanandaj to groohemoone age sanandaji ya nazdikin biyayn khoshhal mishim

سلام.
خیلی خوشحال شدم که تو کردستان بعد از مام گروه دیگه ای تشکیل شده.

ما قروه ای هستیم.یه شماره تلفن از خودت بهم بده شاید اومدیم سنندج..ممنون از نظرت

Yasa Parkour یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

Salam Agha Kareton Alye Man Omadin Kermanshah Ye sariam Be Ma Bezanin Hatman Biain Khoshhal Mishim : Omadin Bezangin TELL: 0918 621 6181

سلام.ممنون از لطفتون.
چشم حتما این فصل سرما که تموم بشه قراره با بچه ها خیلی جاها بریم حتما ژیش شمام مایم .بازم ممنون.
چشم میزنگم.

اشکان شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.guitar0098.blogfa.com

وبلاگ بسیار زیبایی دارید خیلی براش زحمت کشیدید من دوست دارم زدن حرکت وارو رو یاد بگیرم ممنون میشم اگه بگین چه جوری اید بزنمش؟
ممنوووووووووووون!

چاکرم داداش طریقه زدن حرکتو برات تو نظرات گفتم ممنون ک سر زدی.

محمد فواد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

شما به این میگید پارکور کاشکی بیای اهواز تا یادتون بدم
پارکور یعنی چی پارکور یعنی پریدن از سه طبقه اگه اومدی اهواز حتما بهم زنگ بزن۰۹۱۶۳۳۳۳۴۹۸ محمد فواد

سلام چشم حتما میایم وسق مام از پارکور همینه.
سه طبقه؟شما؟
دیوید بل با اون همه ...به زور از سه طبقه پرید .حالا...
اریک دیگه تعریف نداره تشک زیرش بود وقتی از ۳طبقه پرید.

واسه کسی بگو ک از پارکور چیزی ندونه.


ما مربی نداشتیم از پارک شروع کردیم الانم چند ماهه باشگاه داریم.

ولی شما چی؟

دادا اگه از پرشت از ۳ طبقه فیلم داری برام بفرست منتظرم


یادت نره

saman یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام دادا
ما از بچه های سقزم ماهم پارکور کار میکنیم.
بیشتر شهر ها هم رفتیم و دوست داشتیم با شما هم کار کنیم.
هر وقت اماده بودید به این شماره زنگ بزنید
09379008041
ممنون موفق باشید

باشه حتما خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد