کلیپ دخترونه خارجی۲

کلیپی از گردهمایی پارکور بانوان در تورنتو  

 

کلیپ قشنگیه حتما دانلود کنید. 

 نظر یادتون نره...

 

 

لینک دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

ممنون داش رضا
بد نبود
ولی چرا دخترا کلیپ میدن ادم دقت کنه میبینه ضعف قدرت بدنی توشون موج میزنه
از دیوار میخواست بالا بره ۱دقیقه طول کشید

درضمن بی صبرانه منتظر کلیپتیم
موفق باشی

سلام صابر جون اره قدرت بدنیشون پایینه.باشه چشم.ممنون از نظرت.

حمید راد یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام من حمید راد هستم پیشنهاد یه همکاری رو دارم براتون با من تماس بگیرید فوری ممنون
09360504959

چشم باهاتون در اولین فرصت تماس میگیرم.

رضا(فینکس بویز) جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.phoenixboys.blogfa.com

سلام وب باحالی دارید کلیپی که گذاشتیو دیدم اونم باحال بود

سلام.ممنون نظر لطفتونه.

مهدی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.mehdi-parkour.mihanblog.com

رضا جون من از این چیز ها سر در نمیارم یه سر باید بیام همه رو یادم بدی

چشم مهدی جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد