Run tv:mark ba polo tour

سلام به همگی.امروز براتون کلیپای گروه شفقو گذاشتم که به اصفهان رفتن تا  مشکلات و عشق بچه ها رو به پارکور و  فری رانینگ نشون بدن.این سری کلیپ مربوط به سفرشون به اصفهانه بعد از اینکه کلیپای مربوط به کرمانشاه و شیرازم اماده بشه براتون میزارم .ممنون از گروه شفق

 

 

ALL ABOUT ESFAHAN

RunTV mark ba polo tour Episode ALL ABOUT ESFAHAN part 1         4shared     youtube     aparat

RunTV mark ba polo tour Episode ALL ABOUT ESFAHAN part 2        4shared     youtube     aparat

RunTV mark ba polo tour Episode ALL ABOUT ESFAHAN part 3         4shared     youtube     aparat

RunTV mark ba polo tour Episode ALL ABOUT ESFAHAN part 4          4shared     youtube     aparat

   RunTV mark ba polo tour Episode ALL ABOUT ESFAHAN spicial run   4shared     youtube     aparat 

نظر یادتون نره.   

نظرات 3 + ارسال نظر
افشین(فینکس بویز) یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.phoenixboys.blogfa.com

سلام
ممنون که به ما سر زدید خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم منم شما رو لینک کردم
به امید پیروزیهای بزرگ
(یا حق)

سلام.خواهش میکنم.چشم حتما .بازم بهتون سر میزنم.

keykavous سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.parkour-hamedan.blogfa.com

سلام وبلاگ شما لینک شد شما هم لطف کنید.
مرسی

لینکتون کردم.

رضا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.parkourfreeruning.blogfa.com

سلام من شمارو لینک کردم اگه میشه منو با اسم pb2 parkour لینک کن.

سلام خسته نباشید.این ادرسی که نوشتید اشتباس وارد وبتون نمیشه لطف کنید یه بار دیگه ادرسو برام بزارید.ممنون از نظرتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد