اطلاعیه

دوستان عزیز در صورت داشتن سوال و یا هماهنگی با این شماره تماس بگیرید.


09336312971 میلاد 


دوستان عزیزی ک در سایر شهرهای استان کردستان مشغول فعالیت هستند شماره خود را در قسمت نظرات ثبت کنن یا با این شماره تماس بگیرند با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس هویج پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com

سلام آقا کورش. خوبین ؟
وبلاگ خوبی درست کردی و همه چی که آدم میخواد توش هست.
فقط یه مشکلی هست که منم عاشقشم و دوست دارم پارکور رو یاد بگیرم اما مطمئن نیستم بوشهر هم داشته باشه یا نه، آمار اینجا رو داری که کلاسی هست یا نه؟

سلام دوست عزیز من هرچه قدر سرچ کردم واز دوستام پرسیدم چیزی پیدا نکردم به اطلاع یافتن از باشگاه پارکور در شهر بوشهر آدرس اون رو روی وبلاگ قرار میدم ممنون از نظرتون

san stret boys سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

salam b parkour bazaye mohtaram man esmam peymane avalin gouro to sanandaj albate migama sanandaj male san street boys k male khodamo chanda az dostame khosh hal mishin ye sari b bashgamon bzanin 09388783160

سلام پیمان جان من میلاد هستم خوشحال میشیم ببینیمتون دراولین فرصت میایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد