تیم مشما در مشهد


براتون یک کلیپ زیبا از گروه مشما میزارم. اینبار مشما اومده بود مشهد. این کلیپ در کوهسنگی مشهد فیلم برداری شده. ولی تا جایی که من اطلاع دارم این تمام فیلم برداری نیست پس ... !

قسمت دوم مشما در مشهد هم اماده شد. راستی این کلیپ فقط در باشگاه فیلم برداری شده. خیلی جالبه حتما ببینید. و صحبت های بچه ها راجب پارکور و دوآزاد.

TeaMeshma meshad the rackcity        mediafire     youtube     aparat

TeaMeshma meshad indoor training   mediafire     youtube     aparat

Interview with Bahman      mediafire   youtube   aparat

Interview with Morteza      mediafire   youtube   aparat

Interview with Farshad      mediafire   youtube   aparat

Interview with Hamed        mediafire   youtube   aparat

Interview with Arash          mediafire   youtube   aparat

Interview with Ashkan       mediafire   youtube   aparat




نظرات 6 + ارسال نظر
faezeh یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ http://fsperspolis96.blogfa.com

سلام به منم سربزن

آرمان جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام. من میخوام پارکور یاد بگیرم. مرکز یا باشگاهی رو سراغ دارید که بتونم مراجعه کنم؟
لطفا جواب رو برام ایمیل کنید. ممنون

دوست عزیز نگفتی محل زندگیت کجاس اما اگه قروه ای خودمون باشگاه نداریم اما یکی از دوستان تو استادیوم شهید چمران باشگاه داره

حانیه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://beautigirl1998.blogfa.com/

آپممممم (مخصوصا ادامه مطلب) بدو بیا

صابر چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام رضا جووووون
خوبی؟
خبری از ما نمیگیری؟

سلام صابر جون شمارتو برام بزار ندارم فدات

صابر جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

فدات داداش
این کارا چی؟
همدان چیکار میکردی؟ من دیدم سنکوب کردم که


۰۹۱۰۱۰۰۰۱۵۲

فدات صابر جون خودت میدونی من عشقه دیوونه بازیم.
دیوونه بازی در نیاریم نمیشه ک.

Danial شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از سایتتون.میشه حرکت پیچ و نیم وارو و وارو،رو نشونم بدی.لطفا برای ایمیلم بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد