تمرین دوستانه

سلام به همگی یه چند روز پیش مهدی از بچه های پارکور همدان اومده بود شهر ما با هم یه تمرین زدیم راستش وسط تمرین اصلا حواسمون نبود عکس بگیریم از این اخر چندتا عکس گرفتیم همونارو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد.

از مهدی جونم خیلی خیلی تشکر میکنم که به شهر ما اومد اون روز واقعا به هممون خوش گذشت.

به امید موفقیت همه.





سمت راست ایستاده مهدی(همدان) حمید . خودم . سامان . سمت راست پایین میلاد . بازم میلاد . سجاد . سالار .

نظر یادتون نره.







نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://mostafaparkour.blogfa.com/

سلام دوست عزیز ازاین که منو لینک کردی ممنون من هم شمارولینک کردم.
من هم خیلی خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم.
ارزوموفقیت میکنم براتون.

سلام.ممنون از اینکه منو لینک کردید.باشه حتما.

محمدامین دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام به بروبچ کردستان.محمدامین هستم سرگروه تیم ۷نفره پارکور زاهدان.من متولد کردستان هستم واززحمتاتون واسه وب لاگ ممنونم.

سلام ممنون که به وب ما سر زدین دفعه بعد اگه اومدین ادرس وبتونم برام بزار ممنون میشم دمت گرم.

آذین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

خیلی با حال بود

ممنون آذین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد