کلیپ و۱۳و12

برای دانلو روی لینک های زیرکلیک کنید.


اینم کلیپ پارکور دخترونه و یه کلیپ عالی ومهیج حتما دانلود کنید نظر یادتون نره.


کلیپ دخترونه



بهترینای پارکور

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام دادا
ممنون
عالی بود
توی کلیپ بهترینها یه یارو هست خیلی سریع حرکاتو میره.قدش کوتاهه و بلوزم نداره
اون کیه؟!
هرچی فکر کردم نفهمیدم!!!
خدایی خیلی سریع حرکت میزنه

مرسی اپلود!
دق نمیکنی با این حجم اپلود میکنی؟! اونم با Dial-up؟!

سلام صابر جون
باشه اسمشو برات گیر میارم.
نه بابا عموم تو مغازه ای دی اس ال داره اونجا اپلود میکنم یا کافینت .دیگه میگذرونم.
ممنون که نظر دادی صابر جون .
راستی یه چیز جالب دیروز که نظر دادی من دشتم وبو اپ میکردم فوری ج دادم دیگه نمدونم دیدیش.همون موقع یا نه.

محمد پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://skateboard-city8.blogsky.com

سلام داش خوبی دمت گرم آقا ای ول کلیپ هات باحال بود فقط واسه چی قالب وبلاگت لود نمیشه ؟ ممنون که به وبلاگم سر زدی

سلام.درستش میکنم.
ممنون از نظرت.

صابر شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

KingDavid

سلام رضا جون
اینم اسم اون یارو
انقدر گفتم پیدا نکردی تا اینکه خودم پیدا کردم

موفق باشی

سلام صابر جون.ببخشید وقت نکردم به خدا ممنون

مصطفی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.esparkour.blogfa.com

سلام وب خوبی داری اگه دوست داری بیا تبادل لینک کنیم راستی یه کلیپ اموزشی تو وبم دارم که تمام حرکات leparkour داره اگه دوست داری کدشو بزن تو وبت http://s1.picofile.com/file/7286608595/training_parkour.3gp.html قربانت بای

سلام چشم حتما.
بگید با چ اسمی ادتون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد